Monday, July 20, 2009

cuba lagi

hari ke 3 qaseh dok memusing2 bdn n terlentang... ciannnn nengok anak mama... smpai satu tahap dia akan tertido smbil meniarap(tgn xlepas sblh... kepala xleh angkat sebab berat,,) kdg2 aku pk apa lagi nak buat bgi bdnnyer gemukkk..... xper sayang, esok kt usaha lgi... gmbar qaseh dptla aku snap 3kpg... cuma aku xlehhh msukkan lg, ntila aku blik umah ma aku upload sumenyerrr...
moga qaseh xmudah putus asa...begitu juga dgn kwn2 istimewanya... sweettt sgt2 tgk qaseh tido...masam sungguh anak mama ni...mmm syg qaseh n aina..

2 comments:

  1. pakar syafiah syorkan pediasure. pediasure ni bukan FM tapi lebih kepada food supplement. so, di samping pediasure, kena juga bagi FM/BM pada dia. sama kes dengan syafiah la kepala takleh angkat sebab berat.

    memang hakikat betul la hydrocephalic ni kecik molek je orangnya... susah nak cari yang berbadan pejal kan..

    ReplyDelete
  2. semlm ada dok belek2 gak blog syafiah psal pediasure ni, tpi qaseh blum sethun pun... xpe nti nak tnya pakar ada alternatif len ker...

    ReplyDelete