Wednesday, July 29, 2009




selesa betul qaseh tido kat hspital ari ni... ye la... lama nak tunggu
turn. Nasib baikla adikku cuti dsebabkan H1N1, blehla aku hrapkannya.
Punyala sesak beb!Tu pasalla aku tak thn sungguh kalu ke ampang.
Lapar sungguh kami smpai habisla dipulun meehoon smbil borak2 bedua..
Tiap2 kali jmpa dktor, Aku dah naik hafal ayat depa "mak... kita lihat saja pkmbangannya dr masa ke masa" tpi ari ni ada ayat tmbhan dr,"sy nmpak qaseh mkin gemukla" alhamdulillah.... tpi aku mahu lbih, bkan setakat berat je naik, aku mahu qaseh merangkak, berjln, bermain dgn aina... bila memndang aina... sayu hati seorg ibu... betapa begitu jauh qaseh tertinggal..
Apa saja usaha yg aku lakukan slagi kami mampu... begitulah kasih kami buat qaseh kamilah..... sementara aku dok feeling sorang2 aina dah dpt kwn2 main2 bersama2....haaa...haaa....haa.... cpat betul minah ni berkwn...dah pndai ckp mcm2 ni...harap2 xde apala dgn aina...dia msih perlu berjmpa dgn paeds...insyallah if xde pe2 september ni adalah kali terakhir temujnji aina dgn paeds....aina dan qaseh adalah dua permata... buat mama n ayah... dua permata yg blum matang utk dilahirkan.....apapun aku terima ketentuan dari Ilahi.....

1 comment:

  1. insyaAllah kalo orang lain boleh berjaya, qaseh dan syafiah pasti boleh. saya pernah jumpa orang yang pakai shunt di Malaysia ni. kini usia dia dah 23 tahun. menjalani kehidupan normal seperti orang lain. cuma dia pakai hearing aid. telinga belah kiri dia tak clear.

    yakin pada anak kita k!

    ReplyDelete